• Autor: Anca Drăghici, Răzvan-Cătălin Dobrea
  • Titlul: Ingineria şi managementul investiţiilor
  • ISBN: 978-606-554-068-2
  • Pret: 26.00 lei
  • Cuprins:

    1.Analiza contextului actual de evoluţie (dezvoltare) a sistemelor tehnico-economice;
    2.Creşterea performanţelor sistemelor tehnico-economice şi investiţiile;
    3.Bazele metodologice ale evaluării eficienţei economice a investiţiilor;
    4.Modele pentru evaluarea eficienţei utilizării capitalului fix în sistemele tehnico-economice;
    5.Managementul proiectelor de modernizare a sistemelor tehnico-economice;
    6.Eficienţa economică a proiectelor de modernizare în sisteme tehnico-economice;
    Bibliografie;
    Anexe.

  • Numar pagini 312
  • Anul aparitiei 2010
  • Adresabilitatea Cartea se adresează studenţilor masteranzi, doctoranzi de la specializările inginerie şi management, inginerie, economie şi tuturor celor interesaţi în găsirea unor soluţii favorabile la probleme legate de procesele investiţionale.

  • Autor: Anghel Tăroată, Matei Tămăşilă, Florenţiu Staicu, Vasile Ruşeţ, Ilie Mihai Tăucean
  • Titlul: Marketing. Management
  • ISBN: 978-606-554-080-4
  • Pret: 20.00 lei
  • Cuprins:

    1.Conceptul de marketing;
    2.Etapele marketingului în economia de piaţă;
    3.Afacerea şi mediul de marketing;
    4.Obiective. Planificarea în marketingul strategic;
    5.Sistemul informaţional şi cercetarea de piaţă;
    6.Piaţa.Studiul pieţei;
    7.Produsul;
    8.Preţul;
    9.Plasarea produselor şi serviciilor. Concepte şi strategii;
    10.Promovarea produselor şi serviciilor;
    11.Marketing-Management;
    Anexe;
    Bibliografie.

  • Numar pagini 378
  • Anul aparitiei 2010
  • Adresabilitatea Cartea serveşte ca bază de informare pentru strudenţi, specialişti de bandă largă, lideri şi manageri de companii interesaţi de domeniul marketingului.

  • Autor: Gabriela Negru-Străuţi
  • Titlul: Management
  • ISBN: 978-606-554-178-8
  • Pret: 18.00 lei
  • Cuprins:

    1.Cuvânt înainte;
    2.Introducere ăn management;
    3.Noţiuni despre firmă;
    4.Funcţia de planificare;
    5.Funcţia de organizare;
    6.Funcţia de conducere a personalului;
    7.Funcţia de control;
    8.Procesul decizional;
    9.Bibliografie.

  • Numar pagini 226
  • Anul aparitiei 2010
  • Adresabilitatea Volumul este conceput ca o lucrare care abordează sintetic noţiunile de bază referitoare la managementul organizaţiilor şi cele mai reprezentative metode şi tehnici din domeniu, fiind un ghid teoretic şi practic pentru cei interesaţi de ştiinţa şi practica managementului pentru studenţii din universităţile tehnice şi cu profil economic, precum şi pentru specialiştii care activează în mediul de afaceri.

  • Autor: Elemer Ignaton
  • Titlul: Management în construcţii
  • ISBN: 978-606-554-234-1
  • Pret: 21.00 lei
  • Cuprins:

    1.Prefaţă;
    2.Întreprinderea de construcţii;
    3.Subsistemul personal;
    4.Subsistemul aprovizionare tehnico-materială (ATM);
    5.Subsistemul mecanico-energetic (M-E);
    6.Subsistemul cercetare-dezvoltare (C-D);
    7.Subsistemul producţie:
    8.Subsistemele de ieşire ale întreprinderii;
    9.Subsistemul de conducere;
    Întrebări de evaluare.

  • Numar pagini 258
  • Anul aparitiei 2010
  • Adresabilitatea Lucrarea se adresează, în special, studenţilor de la profilul „Inginerie şi management”, specializarea „Inginerie economică în construcţii” de la Facultatea de Management în Producţie şi Transporturi Timişoara, studenţilor de la Facultatea de Construcţii, Hidrotehnică, cât şi inginerilor şi managerilor firmelor de construcţii care au preocupări în organizarea şi conducerea întreprinderilor de construcţii, în vederea creşterii competitivităţii acestora.

  • Autor: Anghel Tăroată, Matei Tămăşilă, Ilie Tăucean
  • Titlul: Leadership
  • ISBN: 978-606-554-218-1
  • Pret: 21.00 lei
  • Cuprins:

    1.Introducere în leadership;
    2.Leadership, concepte, definiţii, abordări;
    3.Leadership şi management;
    4.Leadershipul, afacerea, organizaţia şi funcţionarea ca sistem economico-social;
    5.Leadershipul şi dezvoltarea organizaţiilor într-o concepţie socială de piaţă;
    6.Leadershipul organizaţional, corporativ eficace, eficient şi efectiv;
    7.Leadershipul în acţiune;
    8.Leadership-aplicaţii practice;
    Bibliografie.

  • Numar pagini 222
  • Anul aparitiei 2010
  • Adresabilitatea Cartea tratează principalele probleme legate de domeniul leadership-ului, fiind destinată atât studenţilor, masteranzilor, doctoranzilor de la specializările: inginerie şi management, inginerie etc., cât şi altor categorii de specialişti interesaţi de domeniile leadership şi mangement.

Galerie imagini