Editura Politehnica
 
Colectia Fizica
  • Autor: Anca Elena Iordan, Manuela Pănoiu
  • Titlul: Structuri de date şi algoritmi. Aplicaţii propuse şi rezolvate
  • ISBN: 978-606-554-069-9
  • Pret: 21.00 lei
  • Cuprins:
    1.Liste simplu înlănţuite;
    2.Liste simplu înlănţuite ordonate;
    3.Stive şi corzi;
    4.Liste dublu înlănţuite;
    5.Liste dublu înlănţuite ordonate;
    6.Grafuri neorientate;
    7.Grafuri orientate;
    8.Arbori binari;
    9.Recursivitate;
    10.Metoda Divide et impera;
    11.Metoda Backtracking;
    12.Metoda Greedy;
    13.Metoda programării dinamice;
    Bibliografie.
  • Numar pagini 232
  • Anul aparitiei 2016
  • Adresabilitatea Culegerea de probleme se adresează unui cerc foarte larg de utilizatori, putând fi utilă oricărei persoane interesate de proiectarea şi implementarea unor algoritmi simpli şi eficienţi.

  • Autor: V. Dorobanţu, Simona Pretorian
  • Titlul: Fizica între teamă şi respect. Fundamentele începătorului în inginerie. Vol. V
  • ISBN: 978-606-554-032-3
  • Pret: 22.00 lei
  • Cuprins:
    1.Mecanica clasică;
    2.Termodinamica;
    3.Electrodinamica;
    4.Mecanica cuantică;
    Index;
    Bibliografie.
  • Numar pagini 332
  • Anul aparitiei 2010
  • Adresabilitatea Această carte este destinată studenţilor în inginerie ca note de curs, dar ţinta şi scopul ei acoperă o arie mult mai extinsă de cititori.

  • Autor: Mihaela Osaci, Simion Jitian
  • Titlul: Fizică generală
  • ISBN: 978-606-554-811-4
  • Pret: 25.00 lei
  • Cuprins: Prefaţă;
    1.Scurt istoric şi noţiuni fundamentale ale fizicii;
    2.Noţiuni de mecanică clasică şi relativistă;
    3.Oscilaţii şi unde mecanice;
    4.Termodinamica;
    5.Elemente de fizica fluidelor;
    6.Introducere în electromagnetism;
    7.Elemente de fizică cuantică;
    Anexe;
    Bibliografie selectivă.
  • Numar pagini 272
  • Anul aparitiei 2014
  • Adresabilitatea Lucrarea se constituie un instrument de lucru util studenţilor pentru înţelegerea fenomenelor fizice şi a utilizării acestora în aplicaţiile tehnologice moderne precum şi pentru autoevaluarea randamentului şcolar şi a dimensionării eforturilor de învăţare.