Managementul organizaţiilor din turismul de wellness din România. Implicaţiile asupra performanţei acestora

Detalii

Anul apariției
2019
Autor(i)
Claudia Bîtea
Pagini
148
Modificator de variante de preţ:
Preţ de bază cu taxă
Pretul de vanzare cu reducere
Prețul de vânzare 35,00 lei
Reducere

Descriere

Cartea este o lucrare de o reală valoare teoretică şi practică, remarcabilă prin caracterul novator, fiind prima care se ocupă de managementul organizaţiilor din turismul de wellness din România. Cartea este totodată şi o pledoarie convingătoare pentru practicarea managementului modern în cadrul organizaţiilor din turismul de wellness.

Cuprins

INTRODUCERE

CAPITOLUL 1. INDUSTRIA OSPITALITĂȚII ȘI TURISMULUI DE WELLNESS

- 1.1. Industria ospitalității. Produsul turistic

- 1.1.1. Produsul turistic

- 1.1.2. Caracteristicile industriei ospitalității

- 1.2. Turismul de wellness

- 1.2.1. Definirea conceptului de wellness

- 1.2.2. Tendințe și abordări ale turismului de wellness

- 1.3. Concluzii preliminare

CAPITOLUL 2. MANAGEMENTUL ORGANIZAȚIILOR DIN TURISMUL DE WELLNESS. CONSIDERAȚII TEORETICE

- 2.1. Conceptul de management

- 2.2. Managementul inovării

- 2.3. Managementul serviciilor

- 2.3.1. Managementul serviciilor în turismul de wellness

- 2.3.2. Organizațiile din turismul de wellness

- 2.4. Concluzii preliminare

CAPITOLUL 3. METODOLOGIA DE STUDIU

- 3.1. Studiul aplicativ: Nivelul de dezvoltare al turismului de wellness în România

- 3.2. Metoda de studiu cantitativ

- 3.2.1. Definirea problemei de cercetare și stabilirea obiectivelor cercetării

- 3.2.2. Tipuri și metode de cercetare aplicate

- 3.2.3. Elaborarea modelului conceptual de cercetare științifică

- 3.2.4. Realizarea modelului operațional științific de cercetare

- 3.2.5. Modelul conceptual de cercetare științifică și ipotezele de cercetare

- 3.2.6. Stabilirea planului de eșantionare și a instrumentului de cercetare

- 3.3. Concluzii preliminare

CAPITOLUL 4. REZULTATELE STUDIULUI PE REGIUNI TURISTICE

- 4.1. Rezultatele studiului aplicativ

- 4.1.1. Nivelul de dezvoltare al turismului de wellness în Regiunea 1 Nord-Est

- 4.1.2. Nivelul de dezvoltare al turismului de wellness în Regiunea 2 Sud-Est

- 4.1.3. Nivelul de dezvoltare al turismului de wellness în Regiunea 3 Sud

- 4.1.4. Nivelul de dezvoltare al turismului de wellness în Regiunea 4 Sud-Vest

- 4.1.5. Nivelul de dezvoltare al turismului de wellness din Regiunea 5 Vest

- 4.1.6. Nivelul de dezvoltare al turismului de wellness în Regiunea 6 Nord-Vest

- 4.1.7. Nivelul de dezvoltare al turismului de wellness în Regiunea 7 Centru

- 4.1.8. Nivelul de dezvoltare al turismului de wellness în Regiunea 8 București-Ilfov

- 4.2. Rezultatele cercetării cantitative

- 4.2.1. Structura eșantionului

- 4.2.2. Fiabilitatea scalelor de măsură și validitatea constructelor

- 4.2.3. Testarea ipotezelor de cercetare

- 4.3. Alte rezultate

- 4.4. Concluzii preliminare

CAPITOLUL 5. CONCLUZIILE FINALE ALE STUDIULUI

- 5.1. Implicații teoretice și manageriale ale studiului

- 5.2. Contribuții aferente studiului aplicativ și prelucrării statistice

- 5.3. Limitele cercetării

- 5.4. Direcții de cercetare recomandate

REFERINȚE BIBLIOGRAFICE

ANEXE

- Anexa 1. Chestionar înaintea pretestării

- Anexa 2. Chestionar după pretestare