Marketing imobiliar
Detalii
Descriere
Lucrarea tratează aspecte teoretice şi practice privind fluctuaţiile pieţei imobiliare şi construcţiilor, factorii determinanţi ai acestora şi măsurile de gestionare a crizelor. Sunt analizate fluctuaţiile pieţelor imobiliare, consecinţele lor şi exemple de bune practici de rezolvare a problemelor. În carte s-a evidenţiat importanţa construcţiilor şi a pieţei imobiliare în economie.
- Factorii de influență în determinarea valorii de piață
- Particularitățile procesului de producție în construcții
- Ciclul de viață al produsului imobiliar
- Importanța proprietății imobiliare
- Principalele caracteristici ale piețelor de construcții și imobiliare
- Cicluri de piață pentru construcții și imobiliare
- Bulele de preț pe piața imobiliară
- Factorii de influență ai bulelor de prețuri imobiliare
- Ciclurile de boom-criză pe piața imobiliară
- Factorii care influențează oferta și cererea de teren
- Piața produselor rezidențiale
- Caracteristici ale produselor imobiliare rezidențiale
- Factori care influențează oferta și cererea de produse rezidențiale
- Indicatori de performanță ai pieței imobiliare rezidențiale
- Produse imobiliare rezidențiale pe piața din Europa